"...at styrke de sociale, emotionelle og faglige kompetencer..."

Heldagskolen Bråby ApS

johnny@heldagsskolenbraaby.dk

(sikker mail)

Skolekørsel – til og fra behandlings- og specialundervisningstilbuddet, Heldagsskolen Bråby

Skolekørslen er en selvstændig del af behandlings- og specialundervisningstilbuddet, Heldagsskolen Bråby og tilbyder daglig buskørsel mellem hjemmet og skolen hver morgen og eftermiddag.

Den daglige kommunikation

Den daglige kommunikation i forbindelse med elevens fravær til skolekørsel, fx ved sygdom m.v. foregår mellem den enkelte forælder/værge til eleven og chaufføren på den anviste skolebus i kørselsaftalen.

Retningslinjer for tilbud om skolekørsel

Retningslinjer for skolekørslen kan downloades i boksen til højre

Offentlig transport

Vedr. køreplan på DOT – Link i boksen – vælg stoppesteder i dropdownmenu

Tilbud om skolekørsel

Skolekørsel er et tilbud fra skolen til forældre og opholdssteder, hvis børn findes egnede til kørsel med skolebus, og hvor barnet har bopæl indenfor et geografisk område, det er muligt af dække indenfor en rimelig tidsramme.

Et eventuelt tilbud om skolekørsel aftales individuelt, og kan kun aftales med skolens ledelse.

Skolekørslen varetages dagligt af en kørselsansvarlig, som står for al planlægning af skolekørsel for skolens elever.

Efter indgåelse af aftale om skolekørsel vil al øvrig kommunikation omkring aftaler af den enkelte elevs kørsel herefter udelukkende foregå mellem forælder/værge til eleven og skolekørslens kørselsansvarlige.

RETNINGSLINJER FOR TILBUD OM SKOLEKØRSEL

Download retningslinjer

OFFENTLIG TRANSPORT

Link til køreplan for bus 267 på DOT.dk