Formål / målgruppe
Konsulentydelser
Ledige pladser

Beliggenhed:
Skolen har til huse på den tidligere folkeskole, Svalebækskolen, mellem Teestrup og Skuderløse vest for Haslev - ca. 7 km fra Haslev Station og omkring 14 km fra Næstved Station.

Skolen ligger tæt på gode naturoplevelser; der er fx ikke langt til skovene omkring Gisselfelt og Bregentved og vi har ca. 40 minutters kørsel til vandet ved både Feddet og Karrebæksminde.

Hvis der er mulighed for at bade på en tur med skolen, sørger vi for at indhente tilladelse fra elevernes forældre. Badereglerne kan læses på linken her.

Skolens fysiske rammer:

Vi råder over ca. 2.500 m2 undervisningslokaler. Eleverne er inddelt i syv stamklasser (A-G) og klasserne råder over store undervisnings- og fritidslokaler.

Til skolen hører også sløjd- og billedkunstlokaler, et stort skolekøkken, faciliteter til bordtennis og en stor gymnastiksal, som vi deler med den lokale idrætsforening.

Derudover råder vi over et større udendørsareal med fodboldbaner, ligesom vi har en naturlegeplads ved de mindre børns afdeling med fx bålpladser.

Adresse (for yderligere se også pkt. kontakt):
Heldagsskolen Bråby
Kirkevejen 18A, Svalebæk