"...at styrke de sociale, emotionelle og faglige kompetencer..."

Heldagskolen Bråby ApS

EAN: 5790002743504

Tlf.: 56 32 52 54

johnny@heldagsskolenbraaby.dk

(sikker mail)

Behandlings- og specialundervisningstilbuddet,
Heldagsskolen Bråby – afdeling Svalebæk

Afdeling Svalebæk har til huse på den tidligere folkeskole, Svalebækskolen, mellem Teestrup og Skuderløse vest for Haslev - ca. 7 km fra Haslev Station og omkring 14 km fra Næstved Station.

Afdelingens fysiske rammer

Vi råder over ca. 2.500 m2 undervisningslokaler. Eleverne er inddelt i syv stamklasser (A-G) og klasserne råder over store undervisnings- og fritidslokaler.

Til behandlings- og specialundervisningstilbuddet hører også sløjdlokale, lokaler egnet til billedkunst, små skolekøkkener, faciliteter til bordtennis og en stor gymnastiksal, som vi deler med den lokale idrætsforening.

Derudover råder vi over et større udendørsareal med fodboldbaner, ligesom vi har en naturlegeplads ved de mindre børns afdeling med bl.a. bålpladser.

Området omkring behandlings- og specialundervisningstilbuddet

Skolen ligger tæt på gode naturoplevelser; der er fx ikke langt til skovene omkring Gisselfelt og Bregentved og vi har ca. 40 minutters kørsel til vandet ved både Feddet og Karrebæksminde.

Hvis der er mulighed for at bade på en tur med skolen, sørger vi for at indhente tilladelse fra elevernes forældre. Badereglerne kan læses under punktet pædagogik.

Heldagsskolen Bråby ApS

Kirkevej 18A

4690 Haslev

Tlf.: 56 32 52 54